پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118104
پرسپوليس آتش زير خاکستر؛ استعفاي دسته جمعي اعضاي هيات مديره؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1429

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همه انتظار داشتند با حضور هيات مديره و مديرعامل جديد در پرسپوليس اين باشگاه روي آرامش ببيند اما برخلاف تصور اکنون دوباره شاهد تنش هاي شديد مديريتي در اين باشگاه هستيم و پرسپوليس شبيه آتش زير خاکستر شده است.

يکي از مديران باشگاه پرسپوليس که نمي خواست نامش فاش شود به دانا گفت: هيات مديره و مديرعامل مدت هاست که با يکديگر اختلاف نظر شديدي دارند. دليل اين مسئله هم واضح است اينکه هيات مديره با وجود تامين هزينه هاي باشگاه پرسپوليس نتوانست خودش مديرعامل را انتخاب کند  و در نهايت شرايط اينگونه شد. اکنون رحيمي در کنار علي دايي قرار دارد و با برخي از اعضاي هيات مديره اختلاف نظر شديد دارد. يکي از اين موارد دستمزد علي دايي بود و هرچه زمان گذشت اين اختلاف ها بيشتر شده است.

اين شخص ادامه داد: در حال حاضر نيز برخي از اعضاي هيات مديره به فکر استعفا افتاده اند. از حميد رضا سياسي رئيس هيات مديره گرفته تا برخي اهالي فوتبالي هيات مديره مثل دکتر محمد زادمهر، به همين دليل امکان دارد در روزهاي آينده شاهد تحولات حيرت انگيزي در پرسپوليس باشيم يا رحيمي مديرعامل باشگاه کنار گذاشته مي شود يا برخي از اعضاي هيات مديره به اتفاق استعفا مي کنند. آنچه مسلم است اينکه اوضاع در پرسپوليس برخلاف انتظار اصلا عادي و آرام نيست.

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html